Zowel Pearle als Specsavers lanceren in oktober nieuwe mediacampagnes
Specsavers wil met de nieuwe campagne ‘Eye Opener’ heel Nederland ervan bewust maken dat regelmatige oogtests van levensbelang kan zijn..
De campagne, ontwikkeld door het Deense bureau Fosbury Copenhagen, is sinds gisteren te zien op tv, social media en online. Daarnaast worden consumenten van veertig jaar en ouder via een regionale en lokale mediacampagne geactiveerd om regelmatig hun ogen te laten onderzoeken. Ook wordt de campagne ondersteund met een influencercampagne waarbij bekende veertigers persoonlijke geluksmomenten delen.
In de campagnevideo zien we een groep mensen die deelnemen aan een experiment waarin zij hun ogen laten controleren. Na afloop van de test blijkt dat één persoon in de groep, Edwin, een persoonlijk verhaal te vertellen heeft. Zijn vrouw Auke kwam er namelijk door een oogtest achter dat haar sterk verslechterde zicht niet alleen een kwestie van een nieuwe sterkte was. Bron: MarketingTribune.nl
Heeft u ondersteuning nodig op het gebied van social media? Optitrade Social Media helpt graag!