Terugblik Audiologie Marathon 2024

Op de hoogte blijven?

Bedankt voor je komst!

Ervaar de hoogtepunten van deze onvergetelijke dag, inclusief boeiende presentaties, levendige foto’s en de betoverende aftermovie. De jubileumeditie bracht professionals uit de audiologie branche samen voor een dag vol waardevolle contacten, verrijkend netwerken en een warme, gezellige sfeer. Met een overweldigende deelname en een overvloed aan positieve energie was de Audiologie Marathon 2024 een mijlpaal in het delen van kennis en het bevorderen van gemeenschap binnen de audiologie. Beleef de magie op deze pagina en herbeleef de bruisende momenten!

Programma

Pim Föster : Het Ritme van de Markt

Directeur Pim Föster opende de Audiologie Marathon op maandag 29 januari in Gooiland Events in Hilversum. De Marathon vierde haar 10-jarig jubileum, dus het was tijd om ook even stil te staan bij 10 jaar geleden. Pim: “Hoe zag de markt er toen uit en wat is er in die 10 jaar gebeurd? Niet alleen in de audiologiemarkt, maar ook in een aantal andere markten. En wat is nu echt de rol van de zelfstandige audicien? Wij zeggen eigenlijk continu dat de zelfstandigen nodig zijn om een noodzakelijk onderscheid in de markt te maken. Pim Föster ging hier gedetailleerd op in met zijn sterke kennis van de markt.

Klik op de onderstaande link voor de presentatie.
Openingspresentatie Pim Foster Ritme vd Markt

Oticon: Het audiogram voorbij met de nieuwe zorgstandaard

Het onderzoek naar ACT dat plaatsvond in meerdere landen wereldwijd, is het grootste klinische onderzoek dat zij gezamenlijk ooit uitvoerde. De nieuwe test wordt dan ook gezien als een game changer voor het audiologisch vakgebied.

Tijdens deze sessie testte we dit live aan de hand van de informatie van de Audible Contrast Threshold. We ontdekten wat dit oplevert en hoe je hiermee gemakkelijk en een betere hooroplossing kunt bieden voor individuele gehoorproblemen van jouw consument.

Werk aan de winkel! Boei, bind en behoud je klant

Als je de gemiddelde audicien vraagt ‘’Hoe ziet jouw klantreis eruit?” dan ontvang je vaak het antwoord met ‘Intake – Aanpassing – Proefperiode – Eindcontrole en “Doei!”. Maar voor de klant is een de reis veel langer. De klant gaat eerst op zoek naar informatie en moet de weg naar jouw winkel weten te vinden. En na een positieve ervaring waarin jij met jouw kennis, ervaring en passie de klant hebt geholpen, zoekt de klant naar geborgenheid. Het kennen van je klanten is dus een must en persoonlijke aandacht is daarbij essentieel om je klant te boeien, binden en behouden.

Demelza Rapmund en Niels van den Akker gingen met bovenstaande vraagstukken aan de haal en kwamen tot rijkelijke inzichten. Nieuwsgierig hoe wij jou daarbij kunnen helpen? Neem gerust contact op.

Optitrade Retail Marketing

Lancering GOED HOOR-weken

Ritme van verandering

Muziek spreker Nicolaas Duin sloot dit jaar feestelijk af met zijn lezing ”Ritme van Verandering”. Hij zocht de verbinding op door middel van live muziek. Muziek is een mooie metafoor omdat vrijwel iedereen er affiniteit mee heeft. In zijn presentaties vertaalde hij de mooiste inzichten uit de muziek naar de werkvloer. Verder vertelde Nicolaas vol energie hoe je meer uit je werkdag kunt halen en laat hij van achter zijn piano letterlijk horen hoe samenwerking in een organisatie klinkt.

We gingen het gesprek aan!

De leverancierspleinen

Workshops