Voorjaarscampagne 2024 | Hoe je het ook bekijkt
Het gevoel van de campagne
Deze campagne rationale legt de basis voor de campagne, waarin er benadrukt wordt dat de bril die je kiest niet alleen bepaalt wat je ziet, maar ook hoe de wereld jou ziet. Met voorbeelden zoals de effecten van oranje brillenglazen, gepolariseerde glazen en multifocale glazen, wordt de consument bewust gemaakt van de impact van de keuze in brillen op zicht en persoonlijke stijl.
Hoe klanten zichzelf zien en willen presenteren aan de wereld, wordt deels bepaald door de bril of lenzen die ze kiezen. Dit inzicht is van onschatbare waarde voor jou als opticien, omdat jij de eerste stap bent in de reis van de klant naar de perfecte bril die niet alleen hun zicht verbetert, maar ook hun persoonlijkheid weerspiegelt
Middelen
Basispakket | Specialist pakket | Premium pakket
Verschillende instapmodellen
Voor deze campagne zijn er verschillende pakketten ontwikkeld die aangevuld kunnen worden met additionele middelen mocht hier interesse in zijn. Je kunt al instappen met een basispakket waarbij je maar liefst 24 incentives ontvangt. Onze marketing consultants van Jill Marketing of Loyalty Lab staan voor een gepersonaliseerd advies klaar.
Hoe we de consument verleiden
Dit jaar in een ander jasje!
Als ondernemer heb je de keuze uit drie verschillende campagne beelden, zodat deze aansluit bij je winkel en zodat de juiste doelgroep aangesproken wordt.
We denken graag mee
Optitrade | Elisabeth Weiland-Pap +31 6 82316004 of Anouk Bruinink +31 6 12460213
Loyalty Lab | Jouw marketingconsultant 020 799 5046
Jill Marketing | Jouw marketingconsultant 085 201 9711